Over Klanten Gesproken
Sydney Brouwer
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
Categorieën: Zakelijk
Luister naar de laatste aflevering:
Steven van Belleghem is een absolute thoughtleader op het gebied van CX in Nederland, België en ver daarbuiten. Zijn nieuwe boek "De Ruwe Diamant" is net uitgekomen en gaat helemaal over hoe je een klantgerichte cultuur bouwt in jouw organisatie. In het boek staan maar liefst 102 concrete tips over hoe jij aan de slag kan met het creëren van een klantgerichtere versie van jouw organisatie. Een absolute aanrader!
In deze aflevering bespreken we een aantal belangrijke inzichten uit het nieuwe van boek Steven, hebben we het over wat ons inspireert en beantwoorden we vragen van luisteraars. Het is een bijzonder leuke en inspirerende aflevering geworden met veel voorbeelden uit de praktijk. Luister en geniet!
Klik hier om De Ruwe Diamant te bestellen op Managementboek.nl
Vorige afleveringen
-
185 - OKG 104 - Zo bouw je een klantgerichte cultuur met Steven van Belleghem Thu, 09 Nov 2023
-
184 - OKG 103 - Op reis naar een steeds betere klantbeleving met NN Hypotheken Tue, 10 Oct 2023
-
183 - OKG 102 - Japanse gastvrijheid bij Okura met Michiel Roelfsema Tue, 16 May 2023
-
182 - OKG 101 - Hoe maak je jouw CX programma succesvol met Friederike Niehoff. Tue, 24 Jan 2023
-
181 - OKG 99 - De klantgerichte reis van SOFACOMPANY met Ilona Willems Tue, 06 Dec 2022
-
180 - OKG 98 - Verkopen zonder te verkopen met Bart van den Belt Wed, 06 Apr 2022
-
179 - OKG 97 - Beinvloeden op een klantgerichte wijze met Martin van Kranenburg Tue, 08 Mar 2022
-
178 - OKG 96 - Een hofnar voor elke organisatie met Jort Verhage Tue, 01 Feb 2022
-
177 - OKG 95 - Een klantbeleving speciaal voor mannen met Arthur Feenstra Tue, 07 Dec 2021
-
176 - OKG 94 - Klantcontact Manager van het jaar word je zo met Cynthia Mak Tue, 09 Nov 2021
-
175 - OKG 93 - Passie voor klant en dier met Dierenarts Mark Tue, 05 Oct 2021
-
174 - OKG 92 - De wetenschap van enthousiasme met Rijn Vogelaar Wed, 08 Sep 2021
-
173 - OKG 91 - Het geheim van een vorstelijke klantbeleving Tue, 29 Jun 2021
-
172 - OKG 90 - AI & CX met Remy Gieling Tue, 01 Jun 2021
-
171 - OKG 89 - Helemaal opnieuw beginnen met je gastbeleving op Landgoed Lauswolt met Marc van Gulick Tue, 04 May 2021
-
170 - OKG 88 - The Experience Economy in optima forma met Hans Janssen Tue, 06 Apr 2021
-
169 - OKG 87 - Kromme wegen en het betoveren van gasten in De Efteling met Frans Goenee Mon, 01 Mar 2021
-
168 - OKG 86 - In een paar jaar naar #3 meest klantvriendelijke Jumbo van NL met Harrie Kremers Wed, 03 Feb 2021
-
167 - OKG 85 - Klantfeedback als brandstof voor je organisatie met Sonja Stalfoort Wed, 06 Jan 2021
-
166 - OKG 80 - Klantgerichtheid bij Porsche Centrum Gelderland met Mark Wegh Mon, 03 Aug 2020
-
165 - OKG 79 - Maak een onvergetelijke indruk op klanten met Six Star Service Mon, 15 Jun 2020
-
164 - OKG 78 - Experimenteren voor een betere klantbeleving Mon, 01 Jun 2020
-
163 - OKG 77 - Klantgerichtheid in crisistijd met Danielle de Jonge Sun, 10 May 2020
-
162 - OKG 76 - Relaties bouwen is Mensenwerk met Xavier van Leeuwe Tue, 07 Apr 2020
-
161 - OKG 75 - Klanten vinden en binden met humor met Jos Burgers. Mon, 02 Mar 2020
-
160 - OKG 74 - De taal van klantbeleving met Tanja Schilthuizen Mon, 03 Feb 2020
-
159 - OKG 73 - Leiderschap in loyaliteit met Glenn Vergoossen Sat, 04 Jan 2020
-
158 - OKG 72 - Creating more Punk Customer Experiences with Adrian Swinscoe Mon, 02 Dec 2019
-
157 - OKG 71 - Service op het hoogste niveau met Butler Laurens Mon, 04 Nov 2019
-
156 - OKG 70 - Gastvrijheid bij de NS met Pauline Bron Sun, 29 Sep 2019
-
155 - OKG 69 - Een NPS beweging starten in een multinational met Izaac van Kralingen Mon, 02 Sep 2019
-
154 - OKG 68 - Het geheim van gastvrijheid met Laura de la Mar Mon, 29 Jul 2019
-
153 - OKG 67 - De humor van klantgerichtheid met Guido Weijers Mon, 01 Jul 2019
-
152 - OKG 66 - de transformatie naar een mensgerichte organisatie met Michiel Goemans Mon, 03 Jun 2019
-
151 - OKG 65 - Een kijkje in de keuken bij De Librije met Tjeerd den Boer Mon, 06 May 2019
-
150 - OKG 64 - Geef medewerkers de ruimte voor geweldige service met Hans de Wolff Mon, 01 Apr 2019
-
149 - OKG 63 - Een legendarische klantbeleving bouwen en behouden met AMP Groep. Mon, 04 Mar 2019
-
148 - OKG 62 - Klanten of medewerkers eerst? Met Arjen Banach Sun, 03 Feb 2019
-
147 - OKG 61 - Verleuken voor klanten en medewerkers met Feike Cats Sun, 30 Dec 2018
-
146 - OKG 60 - De excellente klantbeleving bij de Bijenkorf met Ankie Straathof Mon, 03 Dec 2018
-
145 - OKG 59 - NPS: wat waar is en wat niet met Dave Wurms Sun, 04 Nov 2018
-
144 - OKG 58 - 40 jaar leiderschapslessen met Disney veteraan Lee Cockerell Wed, 03 Oct 2018
-
143 - OKG 57 - The Blue Dot Consumer with Ken Hughes Tue, 04 Sep 2018
-
142 - OKG 56 - Alleen maar fans bij het leukste installatiebedrijf van Nederland met Martijn Verspeek Mon, 06 Aug 2018
-
141 - OKG 55 - De sleutel tot transformatie met Morgan Thomas Wed, 04 Jul 2018
-
140 - OKG 54 - Daan Noordeloos over Evidence Based Customer Experience Tue, 05 Jun 2018
-
139 - OKG 53 - Verdiende aandacht van je klanten met Klaas Weima Tue, 01 May 2018
-
138 - OKG 52 - De acht principes van Klantgericht Leiderschap Mon, 02 Apr 2018
-
137 - OKG 51 - Klantgerichtheid is verrassend eenvoudig met Jan van Setten Mon, 05 Mar 2018
-
136 - OKG 50 - Klantgerichtheid op rolletjes met Niek van den Adel Mon, 05 Feb 2018