Petrolheads | BNR
BNR Nieuwsradio
Vanuit Petrolheads H.Q. bespreken Bas van Werven en Carlo Brantsen op geheel eigen wijze het autonieuws, zolang dat maar niet al te groen en salonfähig is. Elke woensdag om 15:55 uur een nieuwe editie, te vinden in je podcast-app naar keuzen en uiteraard via www.bnr.nl/petrolheads.
Categorieën: Sport en recreatie
Luister naar de laatste aflevering:
Wie geboeid wordt door Tesla’s en de ‘opkomst’ van al die nieuwe Chinese eenheidsworsten komt in podcast 334 ruimschoots aan zijn trekken. Let op voor welk merk u kiest, luidt de boodschap.
Verder een MG Midget in de autoherinnering, en een eigenlijk best wel geslaagde Jingle der Machinist, met nog een vleugje ‘Land van Maas en Waal’ er doorheen.
Veel plezier!
Abonneren & Contact
Je kunt Petrolheads bereiken via
Mail
Twitter
Facebook
Abonneren op deze podcast kan via
bnr.nl/petrolheads
BNR App
Apple Podcast
Spotify.
Meer luisteren
BNR Autoshow | Nieuws en achtergronden over auto's en mobiliteit. Met Meindert Schut en Wouter Karssen. Abonneer hier.
Auto Update | Het laatste autonieuws, met Bas van Werven en Noud Broekhof. Abonneer hier.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
Vorige afleveringen
-
368 - Met een Cybertruck van roestvrijstaal sta je behoorlijk voor paal Wed, 24 Apr 2024
-
367 - 333’s, ze zijn er wel maar je ziet ze niets Wed, 17 Apr 2024
-
366 - Ze moeten worden verboden: verzonken deurgrepen kunnen u doden Wed, 10 Apr 2024
-
365 - Volvo doet de diesels in de ban en daar vinden wij wat van Wed, 03 Apr 2024
-
364 - Het is iets dat niet mag: ons land kent 200 doorrijders per dag Wed, 27 Mar 2024
-
363 - Alles wat je onderweg doet kan tegen je gebruikt worden Wed, 20 Mar 2024
-
362 - Waldolala hoe is het nu met… de Appia? Wed, 13 Mar 2024
-
361 - Touchscreens niet langer heilig, want ze zijn nu ook onveilig Wed, 06 Mar 2024
-
360 - Is uw toerrit een wedstrijd? Handel dan met beleid. Wed, 28 Feb 2024
-
359 - Porsche’s in de VS even niet hip, want ze hebben last van Chinese Chip Wed, 21 Feb 2024
-
358 - Voor auto’s met een ziel, moet je tegenwoordig naar ‘Jag’ en Wiel Wed, 14 Feb 2024
-
357 - Fabrikanten druk en fel, maar achter de schermen is het kommer en kwel Wed, 07 Feb 2024
-
356 - Zolang Jim Farley van Ford blijft zitten, houdt de Mustang zijn acht pitten Wed, 31 Jan 2024
-
355 - Is een string gemaakt van een V-snaar niet een beetje raar? Wed, 24 Jan 2024
-
354 - Hoe minder knoppen, hoe langzamer het stoppen Wed, 17 Jan 2024
-
353 - EVs geven jolijt alleen hoe raken we ze kwijt Wed, 10 Jan 2024
-
352 - Twee Nul Twee Vier: in Bas z’n schuur (nog) geen rivier Wed, 03 Jan 2024
-
351 - Na Dieselgate nu ook Crashtestgate? Wed, 27 Dec 2023
-
350 - De Porsche Macan is niet meer daar, alleen is zijn opvolger nog niet klaar Wed, 20 Dec 2023
-
349 - De SUV’s zijn niet alleen raar, ze worden ook achterlijk zwaar Wed, 13 Dec 2023
-
348 - Bas is weer binnen, dus we kunnen beginnen Wed, 06 Dec 2023
-
347 - BMW-, Porsche- en Subarurijders hebben geen geduld, en dat is niet hun schuld Wed, 29 Nov 2023
-
346 - …en dat voor dat geld, Téééslaa Wed, 22 Nov 2023
-
345 - Stellantis over de brug; de Pacer en LeBaron komen terug Wed, 15 Nov 2023
-
344 - Ellende in de dop; de tweedehands Tesla’s stapelen zich op Wed, 08 Nov 2023
-
343 - Gereedschapsset erbij maakt de volgende eigenaar extra blij Wed, 01 Nov 2023
-
342 - De Cybertruck wordt een rijdende ramp Wed, 25 Oct 2023
-
341 - De Awards zijn onderweg, daarom is podcast 307 extra slech Wed, 18 Oct 2023
-
340 - Het is niet meer te bevatten, auto's lijken steeds meer op patatten Wed, 11 Oct 2023
-
339 - De Cybertruck is bezopen, er rest nog maar één ding: slopen Wed, 04 Oct 2023
-
338 - Halleluja - Petrolheads 300 ! Wed, 27 Sep 2023
-
337 - Kijk uit waar je gaat, want je wordt belazerd waar je bij staat Wed, 20 Sep 2023
-
336 - Auto’s niet kies? Treinen, die zijn pas vies! Wed, 13 Sep 2023
-
335 - Je accupakket al oud? Pas op, dat kost goud! Wed, 06 Sep 2023
-
334 - Het boeit geen moer maar de curryworst is retour Wed, 30 Aug 2023
-
333 - Met een paar dollar op de meter gaat wippen een stuk beter. Wed, 23 Aug 2023
-
332 - Ellende of jolijt? De Chinese invasie is een feit Wed, 16 Aug 2023
-
331 - Vergeet Borsato en de man met de baard: draai Petrolheads op je uitvaart Wed, 09 Aug 2023
-
330 - Een pakketje schroot met een dun laagje chroom: binnenkort alleen nog een droom Wed, 02 Aug 2023
-
329 - Komkommertijd geeft altijd extra jolijt Wed, 26 Jul 2023
-
328 - Renault zegt het klip en klaar: verbrandingsmotoren blijven nog 70 jaar Wed, 19 Jul 2023
-
327 - Europese merken meer in het nauw, géén klanten en ze betalen zich blauw Wed, 12 Jul 2023
-
326 - Fiat kiest voor passierood: de kleur grijs moet dood Wed, 05 Jul 2023
-
325 - Kijk op de kalender, het is zó 23 september Wed, 28 Jun 2023
-
324 - Europese eenwording verloren; want elke gemeente wil (geld) scoren Wed, 21 Jun 2023
-
323 - Een extra batterij in je dakkoffer is nooit een goed idee Wed, 14 Jun 2023
-
322 - Nieuwe auto’s duur? Euro7 maakt ze nog eens extra zuur Wed, 07 Jun 2023
-
321 - België was al een eng land, en nu is ook ‘Het Salon’ gestrand Wed, 31 May 2023
-
320 - Autovakantie in zicht? Voorbereiding verplicht! Wed, 24 May 2023
-
319 - We voorspelden het elf maanden geleden al; SEAT gaat op stal Wed, 17 May 2023