Fit op 4

Fit op 4

NPO Radio 4 / AVROTROS

Trek je hardloopschoenen aan, doe je oordopjes in en ren je kwiek op klassiek! Met het trainingsschema van Fit op 4 leer je hardlopen op klassieke muziek. Running-coach Ab Nieuwdorp sleept je door de training heen, met niet alleen loopinstructies, maar ook smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt. In de eerste reeks (30 min.) loop je drie keer per week een lekker rondje, met als einddoel om na negen weken 30 minuten non-stop te kunnen hardlopen. Is je doel bereikt? Dan kan je door met de tweede reeks (60 min.). Tien weken lang loop je wekelijks een interval- en een duurloop, met als missie 60 minuten non-stop rennen. Ready, set, go!

Luister naar de laatste aflevering:

Week vijf: je bent bijna op helft van je hardlooptraining! Vandaag ga je 35 minuten trainen, met die magische 60 minuten non-stop hardlopen in het vooruitzicht. Het programma van de vijfde intervaltraining is: starten met 10 minuten rustig wandelen, dan 5 minuten rennen op stevig tempo, 3 minuten wandelen, 5 minuten rennen, 3 minuten wandelen, 5 minuten rennen en 5 minuten rustig uitlopen. FIT OP 4: Met Fit op 4 loop je hard op luchtige klassieke muziek. Het einddoel? Over 10 weken 60 minuten non-stop rennen! Tijdens de trainingen geeft Ab je niet alleen loopinstructies, maar voorziet hij je ook van informatiesnacks: smakelijke weetjes over de muziek waarop je loopt. Benieuwd naar de muziek die je hoort? Zoek op Spotify naar 'Fit op 4' voor de afspeellijsten.

Vorige afleveringen

  • 38 - #9 - Week 5: training 1 - interval (60 min.) (S02) 
    Mon, 17 Feb 2020
  • 37 - #10 - Week 5: training 2 - duurloop (60 min.) (S02) 
    Mon, 17 Feb 2020
  • 36 - #7 - Week 4: training 1 - interval (60 min.) (S02) 
    Mon, 10 Feb 2020
  • 35 - #8 - Week 4: training 2 - duurloop (60 min.) (S02) 
    Mon, 10 Feb 2020
  • 34 - #5 - Week 3: training 1 - interval (60 min.) (S02) 
    Mon, 03 Feb 2020
Meer afleveringen weergeven

Meer NPO Radio 4 Podcasts

Kies een categorie